.

Sabtu, 24 September 2016

MEMBADAK TANPA SUMBU




 
BERBADAN ROSMAH
dengan persempadanan semula maka padan la muka yb2 harapan dan berbahagia la wakil2 baru seperti ali tinju , dato jamal, rani kulup dan pejuang2 melayu asal keling..mereka tak perlu penat lelah keluarkan air liuh berceramah kerana semua kemenangan sudah pasti..tak perlu solat hajat atau doa selamat, pasti akn menang..dan kemenangan itu akan diberkati tuhan..kpd ahli2 pukida, perkasa dan lain2..
 
sila kerja keras pertahan najib , moga2 usaha kalian mendapat sinar dari kaca najib utk dijadikan wakil rakyat..gaji yb ni besor oiii..macam2 projek bole buat..namun perlu diingat, gaji besar nanti, jgn la berbini baru dgn gadis pun berbadan rosmah..c
 
ari la yg cun slim..puteri, sila sign up kelas2 kecantikan..kelas make up..cantik luaran je diperlukan, bila dah dpt laki dari yb, maka nasi kangkangkan je..bior dia dengor cakap..tak pun, minta ust2 ustazah2 ajarkan ayat2 pengasih al quran..lagi berkat dan selamat.. on INI SANDIWARA
Anonymous
on 9/23/16
 



------------

1 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

TT...ini anonymous juga kontra arus agama isLang...susah lah nak tengok syourgha uLamaK isLang, syafaaH dan barokaH jauh se kaLi kaH kaH kaH