Sabtu, 24 September 2016

NAK KELUAR DARI MASALAH





 
KELUAR MALAYSIA
puan..dah tau spr itu alat umno, dah tau spr adalah jentera daulah, pasal apa susah nak faham..kalo isham rais bole bersama dgn mahatir yg mengisakannya utk membentuk front united, apakata kita buat united state of malaysia baru..
 
cuba la buat petisyen atau undi kpd rakyat selangor dan rakyat penang, siapa yg bersetuju utk keluar dari malaysia. kalo selangor dan penang keluar dari malaysia, jgn kata terlepas dari hutang 1mdb malah terlepas dari persempadanan semula spr..
 
menurut mursidul ngi isham rais, pakatan akan kalah di pru14 nanti,apa salahnya kita cuba..kenapa masih lurus bendul dgn undang2 korup negara najib rosmah..lihat britain, bila keluar dari eu, matawang jatuh, namun kini mereka sdg berusaha utk bangun balik.britian masih ada byk tanah dinegara2 miskin..
 
dlm koperat, rugi memang tetap rugi tp minimakan kerugian utk terus bernafas..cuba buat undian dulu siapa mahu keluar dan siapa mahu stay dinegara 1mdb?kalo selangor penang keluar dari malaysia, sabah juga akan ada tarikh on TUKAR TIUB DAH CAKAP
Anonymous
on 9/23/16
 



-----------------

Tiada ulasan: