.

Rabu, 5 Oktober 2016

HUDUD TINGGAL DUD




HUDUD TINGGAL DUD
gambar utusan tu tajuknya hudud nyawa kami dan gambo harun din..gua teringat arwah karpal kata langkah mayatnya dulu kalo nak laksana hudud..kini karpal sudah pun arwah namun hudud hanya tinggal dut walaupun arwah singh ni tak guna dut..kini sebelum bentang hudud versi hadi ruu355, harun din juga sudah arwah malah disemadikan di amarika bumi taghut.

kini juga saman rm90juta masih kluk klak dan flip flop sama macam hudud..orang asal di gua musang disaksikan dgn penebangan balak dan memenuhi kantung parti islam semalaysia yg dipreseidenkan oleh ulama dunia..

usah gusar wahai org asal gua musang, tak mustahil tuhan allah akan menumbuhkan semula balak2 hutan kurang dari 1jam..kun kata allah, maka jadi la ia..utk umat manusia, kun saja tidak cukup wajib ada "kun"fuluspussykomkom..bau duit saja tidak mencukupi kalo takda bau pussy.com nikmat syorga donia.. on HUDUD PUTAR ALAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/5/16


---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HUDUD KARUNG mana nak sama HUDUD QURAN SUNNAH

KARUNG LAGI POWER wokay


Tu lah Melayu BODOH tak tahu beza ULAMAK dengan ALAMAK

ULAMAK takut SEKSA KUBOR

ALAMAK takut HILANG KARUNG

Dah Orak Udang apa boleh buat pun

MASYOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKK

652203 4423143 berkata...

Macam tu lah jadi bila Ugama dan Politik bukan suku2...elok lah Ahli PAS buka mata dan buka minda...Ulama ni bukan semua pewaris Nabi...ada juga yang suka kuasa dan suka piteh(duit). Surga dan Neraka hak Allah jangan lah sampai tertipu dengan janji balasan surga kerana orang itu pun belum tahu tempat dia mana.