.

Rabu, 5 Oktober 2016

PEMBUKA SELERA





 SELAMAT MAKAN

SENYUM KETAWA

KAH KAH KAH

SELERA

TAK DIGANGGU







-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gambar baju merah sebab menurun ilmu atau amalkan ilmu memutih, gambar bawah paris hilton tidak amalkan ilmu mutih tp pantatnya berbulu perang keputih2han..apa baju merah tau pasal gst, apa baju merah pasal tanah dirembat cina jho low..apa baju merah tau apa itu bersih..sume tak tau..yg diorg tahu hanya duit peruntukkan dari isteri rosmah, najib ..org kampung wajib hasut anak2 supya sokong presiden baju merah datuk jamal atas nama melayu..walhal tak sedar diri, melayu nya sudah dijual timbang kati..makan duit royalti dari cina ketika tiada tangkapan ikan sungai tiada, ketika sawit kena curi...kalo dulu tun razak ada selempang merah, kini najib ada baju merah..it simple..takyah pikir2..pandai silat, pandai menurun belum tentu boleh berfikir..sehingga kini tiada bekas2 komondo yg kisah duit rakyat dicuri, namun komondo hanya berani berkata mgenai perlwanan myelamatkan melayu..

652203 4423143 berkata...

Memalukan Bangsa Melayu.Dah lama merdeka pun tak sedar malaya ni dah di kongsi berbagai bangsa.Dok merepek dok perasan Malaysia ni hak orang melayu.Apa ingat dia boleh ubah sejarah tu lah jadi nya tak faham apa sebab melayu tak cerdek sebab UMNO mahu melayu sentiasa bodoh senang cucuk hidung... tengok saja para menteri dah penuh uban,dah tua masih lagi menteri pasal melayu muda bodoh tak boleh buat kerja.

Tanpa Nama berkata...

sama je propa kau samdol.tahap jamban cangkol je atau katak brahim. bodoh dalam perut