.

Rabu, 5 Oktober 2016

SILA BUAT PERSEDIAAN




BERSEDIA

sila ambil cuti jika perlu
sila tempah hotel
sila tempah tiket
kapal terbang
keretapi
bas
sila buat kumpulan
untuk datang ramai ramai
BERSIH5

SATU JUTA 

KE DATARAN

19 NOVEMBER



-----------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku kayuh basikal jer dari klang.

Tanpa Nama berkata...

PAS dan ahlinya dilarang ke BERSIH 5

Tanpa Nama berkata...

Persediaan utk mati? Bg tazkirah skt isham

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Awas...baju kuning Letak duLu kat kL, takut hari tu pegawai² cek baju kuning haLaL Ker haram jadah macam BersiH3

Tanpa Nama berkata...

Nak tanya kenapa muka muka BAJU MERAH tak ada nampak muka muka bijak ?????

Macam DUNGU tak ada OTAK

Melayu Melqyu pulak tu

Macam tak ada nilai ekonomi saja

Kenapa ekkkkkk??????

Yang papa kedana miskin ter besar pun Melayu

Kenapa Melayu suka KENCING Melayu ekkk

bakri berkata...

Pas parti pis- tolong jawab apa sudah jadi dengan "amar makruf nahi mungkar"?
Mana dia ulama pas pis yang alim alim?

Bila rakyat kena zalim bawah mo1 dan konco konco nya, pas pis pun nak beratur sama ke?

Adakah kah pas pis merasakan demonstrasi tuntut pr yang bersih dan tuntut penyamun turun drpd takhta itu di kira berdosa?

Bangun pas! sbg parti islam yang sejati- jgn ikut fe'el pemakan dedak. Al fadzil abd hadi awang ini lah masanya kamu nak bawa parti pas jadi penyelamat daripada org2 zalim.

Tanpa Nama berkata...

PAS miskin dan PAS kaya mana nak sama

Tak sama dah

Dapat KARUNG cara hidup cara pikir pun sudah tukar lebih baik

Sudah kenyang buat apa nak buat bebende bodoh sakit badan saja

Holiday pun dah ke LONDON , saman tak jadi apa pun

Yang rugi orang orang Melayu kampung yang sah BODOH saja ikut buta tuli

90 juta KARUNG tu banyak tak habis 7 keturunan wokay

Biasa lah

Tanpa Nama berkata...

ulang benda yg sama dgn mengharapkan hasil yg berbeza adalah kerja gila... bersih 1 hingga 5 adalah kerja gagalist

Tanpa Nama berkata...

kau pun sama dengan propa jamban tongkol aka katak no 2 brahim. dah boring dengan cerita propaganda tahap sekolah tadika samdol. bodoh haram