.

Khamis, 6 Oktober 2016

KES RASUAH DI SABAH




f.b




Ni hasil memancing sejak 2007-2016 oleh pemancing pinggir pantai.. bayangkan golongan yang memancing di LAUT DALAM...
Hasilnya amat memberangsangkan:
RM 52 JUTA DALAM BENTUK WANG TUNAI..
RM 23 JUTA DALAM AKAUN BANK..
RM37 JUTA DALAM AKAUN SYARIKAT..
6 SAFE DEPOSIT BOX..
EMAS DAN JAM MEWAH BERJENAMA
9 BIJI KERETA MEWAH...
Urang Sabah.. tolong SHARE... urang Sabah di Pitas.. yang terpaksa buat jalan sendiri kerana kjaan tidak ada peruntukan.. dijemput sekali tengok ini....




Aziz Aida Jgn cakap bukan2 tau, dia x pas ti lagi bersalah...kalau kes curi ikan dgn curi sardin dah comfirm kena jel..tp ini barang juta2 ..belum tentu salah...silap2 terlepas..
LikeReply2811 hrs
Pengembala Moden Harapan Diberitakan duit tu pruntukan dr krjn prskutuan shj blum tmsuk dr krjn negeri..mmm.. Mknanya prskutuan dh byk buat baik kat sabah cuma org sabah sdri yg klepet n nayakan org sabah..mmm musykil jg aku.. Xkan skelip mata je 2 pgwai tu leh kolet duit byk tu.. Xkan sblum ni xnmpak. Cash 52j n slbihnya dlm acc. Xkan xleh detect duit sbgitu byk dlm acc.. Mn pg AMLA.. Atau ada yg sngup jd kmbin itam??!! Hahahahaa.. Bg aku ini la yg dkatakan Bapak borek ank rintik....
LikeReply20
------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semua ini adala wayang same mcm kes bawalarinsenjata api oleh Kumpulan Al Maunnah di Sauk tik
dak berapa lama dulu....

Tanpa Nama berkata...

Lakonan ajja bah

Bilyon Bilyon coba di tutup dengan juta juta mana boleh pakai

Orang Sabah percaya kah semua ini

Maka jika percaya , benar lah orang orang Sabah asal nya SEPILOK

Yang di SEPILOK asal nya di LUYANG

Goblok banget sih

Tanpa Nama berkata...

Ikan busuk dari kepala.....siapa kepala ikan itu...lu fikirlah sendiri

Tanpa Nama berkata...

Janganlah hairan bin ajaib.Pencurik banyak Jenis pencurik, ada pencurik dalam kedai, ada PENCURI bertaraf negeri, ada PENCURI sampai bertaraf antarabangsa.Rakyat cuma mahu tahu PENCURI mana pula yang kena tangkap.....kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Hai mambang tanah mambang air mambang angin mambang balak, mambang emdibi , berhati-hatilah wahai simambang nanti ditangkap oleh sprm.Kali ni mambang air, lain hari mambang lain

Tanpa Nama berkata...

Tu duit derma la...2.6b masuk dlm akuan sendiri pun selamba je...ni bwru 112j pastu jumpa dlm opis pulak..pe de hal...ag kata duit derma nfa la...