.

Isnin, 17 Oktober 2016

LAGI KES TIPU PHD




BISNES PISANG SALAI
Aku tiba tiba teramat setuju dengan anon terbawah pasal jual insurans. Betul jugak tu aku pun tak pulak terpikir sebelum ni. Kalau title dokter dia untuk perubatan, gunalah title tu dalam hal perubatan je. Kalau dokter dia untuk pengetahuan hal beruk siamang dan orang utan, guna title tu semata mata dalam hal monyet je. 

Jangan la dokter dalam pengetahuan fizik nuklear atau kejuruteraan kapalterbang, pergi guna title tu untuk tarik pelanggan buat pelaburan pasar saham, tak relevant, boleh meletup terbakar atau terbang duit orang. Kalau dapat dokter falsafah dalam ilmu sejarah janganlah guna title tu jaja bisnes pisang salai, pelanggan tak perlu dan tak mau tau bila dan beruk mana mula bawak sejarah benih pisang ke malaysia. 

Maka dengan itu juga, wan azizah dan mahathir tidak boleh menjaja parti politik masing masing atas title dokter, kerana keduanya dokter perubatan walaupun aku tak pasti mahathir tu samada dokter gigi, sebab umor dah 90 tahun pun gigi dia cantik kemas je, ataupun on IJAZAH TIPU - BILA NAK TANGKAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/16/16





------------

Tiada ulasan: