.

Isnin, 17 Oktober 2016

SUNDAH MENTAL





f.b



Ada sesi perbicaraan di mahkamah, lawyer Radzlan Jalal tanya seorang saksi, "sejak bila kamu membuka FB?".
Dengan penuh keyakinan saksi itu menjawab, "sejak 1970"
Agak2 korang, apa berlaku pada wajah Hakim itu?








-----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ahhhhhh ahhhhhh ahhhhhh cunt fuse i

Tanpa Nama berkata...

Dah dari kumpulan orang orang BODOH , kalau di ikut ikut pasti lah jadi BODOH sekali

Itu sebab mereka mereka yang ada OTAK dan NILAI EKONOMI tak ambil pusing bebende yang BODOH ini

Yah lah , yang BODOH saja GILA LAHAP DEDAK dan PAU

Jangan ambil pusing saja

Tengok air muka pun tahu dah OTAK NOL

Bad EXAMPLE !!!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...

party pas ni "chodek buah pelio" kata org perak!

kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

Kena faham betul betul ini bahasa olamark. Orang biasa takkan faham. RUU355 telah tertulis di luh mahfuz sejak azali, hadi pula telah dapat wahyu utk bentang ruu355 sejak didalam perut ibunya, bukannya sejak 1957.

*1957* hanya untuk berlapik supaya hadi tidak dikatakan riak. Olamark hebat takkan hebahkan mukjizat dan karamah yg dianugerahkan oleh Ilahi. Korang semua apa tauu? Asyik nak hentam saja. Aku cadangkan ustaz wanji berguru dgn wakil tuhan si hadi ni, baru dia tau betapa hebatnya wakil marang.