.

Selasa, 11 Oktober 2016

LAGI MUKA MUSUH







f.b


































Mohd Zamirul shared Otai BERSIH's post.
4 mins
Tolong boikot kedai dia kasi melingkup... Bru dia tau erti penyesalan..















Otai BERSIH added 3 new photos.
11 hrs
Nahh...admin kantoi kan lagi sekor anjing kurap rupa2 mamat ini Pemuda Umno Bahagian Kuala Selangor.Meniaga big cup di depan shell bandar baru Kuala Selangor.
Ayuh kite biokot perniagaan nya kasi melingkup..!!!.
Sebab dia tgh sedaya upaya viral org yg ugut boikot bisnes dia.






----------------

4 ulasan:

Utuh paloi berkata...

Akal bertambah di kepala..bukan di perut. Hari ini kita sakitkan orang, esok kita lupa orang pula pekena kita. Pembaling batu lupa apa dia dah buat..tapi yang kena baling sampai mati ingat si pembaling tu.

Tanpa Nama berkata...

kebanyakkan yg join baju merah ni sume yg bermasalah dlm bisnes..dato jamal dgn bisnes ikan bakar,setelah ditambah dgn boikot, lagi teruk bisnessnya..hutang wajib dibayar walau mcm ne pun sb tu jd pemakan dedak.org2 kampung ditakut2kan dgn keamanan yg kita ada berbanding syria.baju merah kata kat org2 kampung, takkan malaysia jadi mcm syria sb tu baju merah berjuang demi kemaluan rosmah suami najib..list kan bisnes mamat2 baju merah ni..kita boikot ramai2..biar big cup tu jd cup perut dia yg memboroi busuk..

Tanpa Nama berkata...

Demo Bersih menambahkan pendapatan peniaga2 kecil di sekitar kawasan. Oi aimerul, klu tak percaya buka perniagaan kau di sekitar dataran merdeka semasa demo Bersih. Skrg dok bimbang bisnes kaput buat apa

Tanpa Nama berkata...

Masihkah kau ingat jamal ikan setongkol, bagaimana kita boikot kedai ikan bakar dia hingga gulong tikar di kota damansara dan lain tempat??? Ingat lagi kuasa boikot kita???

Boikot boikot boikot!
Boikot big cup depan shell bdr baru k.sgor!
Boikot boikot boikot!
Boikot aemierulrizaki rambli!
Boikot boikot boikot!
Boikot pemuda umno k.sgor!
Boikot boikot boikot!
Boikot baju merah!
Boikot boikot boikot!
Boikot aemierulrizaki rambli!
Boikot boikot boikot!
Boikot big cup depan shell bdr baru k.sgor!