.

Selasa, 11 Oktober 2016

KALAU BENAR PARANG TERBANG







          KALAU BENAR

Jamal Tongkol ugut pakai parang terbang? Lawak bodo... Kalau benar ada parang terbang dah lama Ben Netanyahu, Vlad Putin, George Bush masuk kubur. Tak payah tubuhkan asykar Melayu diraja, takyah beli pestol. on INI SEJARAHNYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/10/16





-------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kan bebudak Bahalol tuh

Apa lagi ada dalam otak mereka pun

Paling bagus , nak pau pau pau orang kerja nya

Kan bebudak bahalol tuh

Kalau ada otak sikit , tak mungkin bebuat bebende bodoh zaman internet sekarang nih

Melayu semua tu kan

Biasa lah

Tanpa Nama berkata...

Parang terbang ialah teknologi bangang yang tidak pernah wujud untuk membantu memerdekakan negara dari cengkaman penjajah.Sejarah kemerdekaan negara dikuasai penjajah asing silih berganti, belum ada lagi ditulis "parang terbang" menghalau penjajah.Rakyat marhaen lagi percaya kepada batang pisang boleh digunakan untuk melawan serangan ikan todak.

Tanpa Nama berkata...

Kalau benar parang terbang maka tewaslas negara-negara yang memiliki yang mempunyai peralatan tentera, jet pejuang tercanggih dan aircraft carier...... tibalah pula masanya Malaysia nenjadi negara yang superpower....

Tanpa Nama berkata...

ini terbaik..melayu sudah tidak percaya parang terbang..gua sudah lama tak percaya.gua sudah lama mcari waris2 pendekar parang terbang.namun gagal memperlihatkan parang terbang sebenar selain hanya kelentong saja atau diktakan dlm keadaan terdesak saja.dari sibuk2 dgn parang terbang, lebih baik cari keris yg bole digunakan utk tarik duit atau keris2 ampuh yg bole digunakan utk nombor ekor..yg ini tok2 kiai jgn buat2 tak faham..kalo tok janggut pun bole digantung di hadapan istana melayu kelantan oleh polis melayu british, inikan pula pendekar2 parang terbang..hakikatnya, melayu jawa bugis didaerah itu masih menagih wang pajakan kebun, kelapa, ikan, hasilan laut hasilan darat dari tokey2 cina kaya.dato jamal, cubalah gunakan parang terbang utk syarikat china yg beli tanah melayu..kalo benar dan yakin, buat la demo parang terbang dan tujukan kpd sarawak report atau wall street jurnal..jgn cakap je, tolong tunjukkan bukti..kalo pas cuma ckp berdekah2 tapi berak dlm jubah bernilai rm90juta, korang puak2 baju merah takkan berak dlm belukar kot..sakit jubor kena ranting kayu...dato jamal, proofkan parang terbang itu wujud..kita buat live seluruh dunia..talk is cheap..panggil tok2 yg mahir parang terbang..sila buat demo kpd kita semua..atau parang terbang hanya wujud dipadang merbok dgn nasi bujang dan air mineral serta lawatan klcc, putrajaya saja..

Tanpa Nama berkata...

tongkol kau ingat parang terbang tu bapak kau punya kuasa.

parang itu ikut kehendak nafsu kau aja suruh bunuh cina dap.

kau ingat parang tu makan dedak mcm kau ke anjing kurap.

silap2 parang terbang tu akan penggal kepala kau dulu sebb
perangai buruk tk berakhlak.

tk usahla berangan nk cita parang terbang klu perangai buruk.
perangai buruk tentu pengamalan agama pun buruk...tk layak
sungguh nk bercakap pasal parang terbang.

yang duit rakyat dan harta rakyat TERBANG kau tk sibukkan..
malah kau sokong pula perompak yg bawa TERBANG DUTI RAKYAT.

kepala penyamun jenis tu yg kau nk bela. banyak cantik muka
kau bela penyamun dah tu minta parang terbang ikut nafsu
syaitan kau tu.

bila kau nk jadi arwah ha? muka dah la buruk, perangai mcm
anjing kurap