.

Isnin, 3 Oktober 2016

TIPU DAPAT PHD DARI UM








JUAL AIR LIUR
Azizan ni cari makan dgn jual air liur, bakar semangat org yg nak berjaya dgn cara beri motivasi dan semangat untuk bina kejayaan. Tak ada phd pun tak ada hal. Dlm ceramah dia bukannya dia sampaikan apa2 berkaitan akademik. Sama macam tt jugak, tt hasut rakyat naikkan semangat untuk lawan penguasa zalim, bukannya kuliah akademik, tt tak perlu phd bagai. 

Cumanya, amat pelik kalau pensyarah dari uni awam dan swasta yg tipu phd mcm riduan bak kut teh, itu amat bahaya sebab menipu sijil kelayakan, ilmu yg disampaikan pada pelajar ntah2 kutip dari tepi jalan. 

Kalau aku pengurusan tertinggi dari UM, aku dgn senang hati akan beri anugerah doktor kehormat pada TT dan AO sebab keduaduanya pakar dalam bidang masing2, kepakaran TT dan AO dibina berdasarkan pengalaman hidup selama berpuluh tahun, itu mmg rare dan priceless, tak ada silibus dlm mana2 uni yg boleh ajar mcm ni melainkan pengalaman hidup. 

UM dan uni awam mmg bodoh sebab taknak angkat dan iktiraf kepakaran individu berdasarkan on PHD DARI POGO POGO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:37 P





--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BN could win with just 35pc of votes, researcher claims

kah kah kah

mampooos woit...

Tanpa Nama berkata...

Bezanya TT takde pun iklankan dia pegang PhD dari UM ka, Oxford ka, Al Azhar ka. Kenapa harus letakkan kelayakan palsu dalam iklan diri? Pastinya untuk menarik perhatian umum agar sanggup membayar ribuan ringgit mendengar ceramah.