.

Khamis, 10 November 2016

APA SUDAH TERJADI?






APA SUDAH

TERJADI? 



'Anak gayong mana sertai himpunan politik saya balun'

Guru Utama Seni Silat Gayong Pusaka Malaysia, Abdul Majid Mat Isa memberi amaran kepada semua anak muridnya agar tidak menyertai himpunan politik, termasuk yang dianjurkan oleh gerakan Baju Merah.
Majid atau lebih dikenali sebagai cikgu Majid berkata, ini kerana pertubuhan silat itu tidak mencampuri urusan politik demi menjaga nama baik persilatan.
"Mana-mana anak silat yang menyertai mana-mana himpunan mahu pun yang dijadualkan akan datang saya akan 'balun' dan tentang mereka.
"Kita juga telah memberi arahan kepada anak-anak gayung Pusaka jangan sertai himpunan akan datang.
"Kalau sertai juga dan kita dapat tahu, kita akan panggil dan ambil tindakan kepada mereka," kata Majid kepada Malaysiakini.
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
IKAN TONGKOL

IKAN GELAMA

CARI DUIT

CARI NAMA



-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anak buah Kumar Din kot?

Tanpa Nama berkata...

Melayu semua tuh

Biasa lah

Malas nak duit senang tau nya saja

Kerja dah tak ada

Nasib baik ada Saudara BANGLADESH

Kalau tak mau jadi macam AFRIKA

Melayu kan malas

Tanpa Nama berkata...

kalo macam ni la persatuan silat, agak2 ketika british datang dulu, ketika portugis dtg, ketika jepun dtg dulu apakah mereka yg dikatakan pendekar atau pejuang2 melayu hanya pandai belajar silat kemudian melarikan diri..??penat2 dan susah2 kata mahaguru meor bertarung dgn bruce lee, kini beribu bruce lee datang dari china ke tanah melayu tapi korang lari pulak..korang ni pendekar kah atau pandikutty kahkahkah..cukup2 la cuma ada pandikar sebagai penjaga gol pasukan najib..pesaka ini didanai oleh kementerian belia dan sukan..program2 silat akan diclaim di kbs, maka sb itu gua kata jamal baju merah akan jadi menteri kbs atau paling cikai pun timbalan menteri kbs..disbkan pada tika dan saat ini menteri kbs adalah khairy, maka isu soros itu juga gua rasa dari kj gak..kenapa gua kata mcm tu??sb idea soros dtg selepas jamal makan bersuap dgn kj.tak mungkin jawa jamal ini tahu cerita soros.baju merah juga menggunakan kaedah persilatan utk menakutkan dan mengugut bersih..kalo projek menjahanam kan bersih ni sukses, agak2 berapa rm persatuan2 silat yg berdaftar di sungai besar, di sabak bernam akan dpt?kalo ali tinju kata jamal dpt berjuta tp pendekar2 dpt rm50, agak2 berapa rm si pengerusi dan ajk2 persatuan silat dapt?diorg dpt tp tak kecoh2, semua senyap2 agar dpt makan besar bukan makan kongsi2..kbs kini hilang berjuta rm, agak2 hilang kat mana??oit gayong,bila mau sparing dgn jet lee??jet lee pemegang pingat emas, gayong ada pingas emas atau pengat emas je??atau gayong jadi goyang..