.

Khamis, 10 November 2016

NIK ABDUH SAKIT MENTAL




DI RASUK JIN
nik abduh ni ckp pusing2 sb dia dirasuk jin2 arwah harun jin yg masih belum bertuan..jin2 fikir, arwah masih tinggal di amaerika..jin2 masih fikir bahawa arwah akan pulang selepas pilihanraya amerika..sementara tu, diganggu la kawan2 karib arwah seperti nik abduh..

kalo dah tahu perangai wakil2 pas tu mcm tu, takyah nak solat hajat, solat tahajud utk dptkan pertolongan allah, depan mata dah tahu dia munafik ckp pusing2..dap cina lain la kalo ckp pusing2 sb cina tak masuk syurga walau buat kebajikan buat baik..kalo la nabi pun pusing2.. on NIK ABDUH SAKIT OTAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 8:47 PM



-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ber lakon boleh buat duit kan

Tak salah

Yang penting MASYOOOOKKKKKKKK

Jangan sangka budak BODOH tuh BAHALOL

Yang BAHALOL tuh melayu melayu sokong PAS

Goblok banget