.

Selasa, 22 November 2016

PUNAT BARU HARI






FACE BOOK

PAS ni ... tegas betul dengan Bersih 5. Elok TGHH keluarkan Amanat Hadi 2.0 > Kita menentang Bersih 5 bukan kerana namanya Bersih 5, kita menentang .


PAS ambil tindakan jika ahli sertai Bersih 5, kata Hadi

MAT SOTONG

A.K.A  HADI

AKAN KELUAR

PUNAT BARU

PUNAT LAMA

TAK LEH PAKAI

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH



-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan punat kalau tak ada DEDAK

DEDAK tuh REJEKI , kata nya

ALAMAK zaman moden nih business power

Tak tengok QIBLAT dah , tengok KARONG MAGIK jer....

Dah geng BILYON BILYON... Tak main lah rengget rengget

Kasian bebudak nya papa miskin kedana mintak sedekah

Melayu Melayu tuh....

Tanpa Nama berkata...

takyah layan la ulama 90juta ni..bagi cermin akhirat je kat hadi..dlm hati ada perasan susah hati kerana menipu..setiap saat setiap ketika, ada bayangan2 peringatan menghampiri..takkan ulama tak tahu cerita ni..kpd hadi, cukup2 la..berpada2 la..nanti mati ditimpa balak dan ada org menabur duit rm90juta atas pusara seumpama duit cina mati..ini tidak mustahil kerana lepas ini ringgit sudah ditukar kepada yuaninggit dan bergambo agung mao..kata org2 tua di sekincan, berpada2 la..beringat2 la..