.

Selasa, 22 November 2016

AMERICA FIRST




HUBAYA HUBAYA

DENGAR DENGAR




TUKAR TIUB

TEPAT BILA

MENYOKONG

TRUMP


Donald Trump to 'withdraw from Trans-Pacific Partnership' on day one

Donald Trump has issued a video outlining his policy plans for his first 100 days in office and vowing to issue a note of intent to withdraw from the Trans-Pacific Partnership “from day one”.
In the brief clip posted to YouTube on Monday, the president-elect said that “our transition team is working very smoothly, efficiently, and effectively”, contradicting a wealth of media reports telling of chaos in Trump Tower as Trump struggles to build a team.




----------------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Trump ni walau pun kapir laknat, tapi dia cakap serupa bikin .. tak cam raja arab dan kepala negara islam lain nya .. cakap, tipu, lahap duit negara, bom sesama sendiri lepas tu tuduh yahudi yang hasut.

Adie berkata...

Aku sokong trump... Dia bisness man, org meniaga lain mentaliti dia.... Klau TPPA x cancelled lagi truk la kita rakyat msia... Yg senang puak penyamun la..

Tanpa Nama berkata...

TRUMP ini bagus orang nya tak selindung srlindung

Tak de macam satu budak tuh , dah ngentot tak nak bayar pulak terus kaboooommmmmmm.....

Trump nih terus terang dari lubok hati saja

Itu beza nya hidup kaki sendiri dengan hiduo kaki bapak

Bila nak REBAH ????

Dapat jugak CUTI UMUM.... Lama tak cuti rehat sama anak bini jimat duit pulak tuh

Tanpa Nama berkata...

Apa bezanya dgn kleptokrat kita? Satu keluarga songlap duit banyak2 lepas tu tuduh org lain mengganas

Tanpa Nama berkata...

maria chin lebih bahaya dari tppa..bodoh punya pejuang melayu, bodoh punya pejuang agama..