.

Selasa, 22 November 2016

GAMIN BANYAK DUIT






HUBAYA HUBAYA

DENGAR DENGAR




22 November 2016
SHAH ALAM - Tiada istilah kerajaan mengumpul dana menerusi kadar bayaran saman yang dikenakan terhadap pengguna jalan raya yang melanggar peraturan jalan raya.

JANGAN FITNAH

JANGAN TOHMAH

GAMIN BANYAK

DUIT KAH KAH 

MAO HU TANG

SUDAH DAPAT

BANYAK YUAN

TERGOLEK DOG

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH




-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sapa cakap tuh

Nak tipu lah tuh

Kalau tak gila saman , apa kebende nak saman saman saja

Tengok pun dah jadi macam BURSA SAMAN UNTONG saja

Kalau nafi tuh makna nya betul lah

Ni hujung tahun nak bayar BONUS , naik gaji lagi.... Mana cukup hasil GST tuh

Budget pau pau pau nak jugak

Ingat bebudak tu wali ke , kerja percuma percuma ?????

DEDAK di kata REJEKI...

Padan lah hancur negara...