.

Selasa, 22 November 2016

RINGGIT MULA TAK LAKU








APA MAKNA

BERITA INI?


MAKNANYA

ADA NEGARA

DAH MULA TAK

TERIMA RINGGIT

ATAU

ADA BERITA

DI MEKAH

DI MADINAH

RINGGIT MULA

TAK LAKU

NOTA:
duit baru malaysia
lepas mat mongol ke china
namanya yuanggit


Ringgit masih diterima di Mekah, Madinah, kata Tabung Haji
KUALA LUMPUR: Lembaga Tabung Haji (TH) hari ini menafikan berita palsu yang disebar menerusi media sosial mata wang Malaysia tidak diterima di Mekah dan Madinah, Arab Saudi.
Ia berkata pemantauan melalui pejabat TH di Jeddah mendapati mata wang Malaysia diterima oleh kebanyakan pengurup wang di 2 kota berkenaan.

BILA 

MAO HU TANG

NAK ARAH

KITA GUNA

YUANGGIT




------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kena bubuh muka MAT LOL dulu kot , baru laku

Kan saudara dia kat sana bagi DERMA

Bahalol

Tak habis habis nak tipu orang saja

Tak takut SEKSA KUBOR ke ????

Oh.... Mayat boleh beku sejuk macam Marcos Lenin kan tak payah masok KUBOR

Kalau macam tuh , enjoy sakan lah....

Tanpa Nama berkata...

Bukan saja ringgit tak laku, najib pun tak laku di arena antarabangsa. Dlm negeri media pengampu saja yg dok canang konon najib masih kuat sokongan dia. Dlm media sosial, hari2 kena kutuk

MalaysianFirst berkata...

Berpuluh tahun dulu......

pertama kali tukar duit asing kat luar FEDERASI....

hampir hampir repot POLIS, bila terima nilai $500 dan $1000....!




sekarang 'RING RING RING' tak laku lagi!!!!!

sejak nilai matawang $500 dan $1000 dilupuskan.........(oleh INDIA celup)

biar satu dunia tak iktirah duit FIAT MESIA!!!!



PADAN MUKA KAT MESIA!

Wa banyak hapi!!!!

Tanpa Nama berkata...

Nak pecaye ke tak ayat th ni?
Tak pecaye, diaorang ni orang haji orang kaabah, dose besor fitnah dia nipu. Nak pecaye bolat, dia sendiri kata yang disebar dalam internet ialah bandar mekah dan bandar madinah, tapi dia dok kabor hal dari bandar jeddah. Ok la, dia boleh kabor dia takde pegawai ditempat di 2 bandar tu jadi guna pegawai dari pejabat jeddah pergi pantau di mekah dan jugak madinah, kalau camtu ok la.
Dah tu, dia kabor lagi, yang terima matawang ringgit tu adalah kebanyakan pengurup. Soalan ambo, apa cerita dengan yang bukan kebanyakan tu, adakah pengurup tu dah mula taknak ringgit, maka yang lain yang sekarang masih terima tu akan tak lama lagi pun turut katakan tk nak!?? Jawab ler bang aji...