.

Selasa, 22 November 2016

BIAWAK PAKAI SERBAN






BEWAK SERBAN
BEWAK SERBAN cakap cakap tapi mata kira KARONG saja , bukan nampak orang pun Menipu tak habis Dulu jadi SOTONGMAN , sekarang BEWAK pulok doh Ambo pung pening doh ALAMAK !!!!!! on LIDAH BERCABANG
Anonymous
on 11/22/16

NAPA BEWAK PAKAI SERBAN
Kenapa BEWAK nih tak pakai SERBAN ekkkk.....????? Besar betul kepala BEWAK.... Kot kot ada SERBAN MAGIK Juta juta wokay..... Kari Kepala BEWAK ini boleh makan kalau ada SIJIL Apa kata ALAMAK ????? Boleh tahan sebulan buat lauk tuh.... on NATANG BEWOK LAGI
Anonymous
on 11/22/16

JAMAL UNTA
yang nampak berjubah berserban itu hanya luaran je, walhal didlmnya lebih bogel dari cawat org2 asli..mujur kat arab takda hutan, kalo tak , pasti muhammad pun tebang balak..kalo ulama bole entota atas unta,namun di sekincan juga ada unta baju merah..

jamal=unta..yg berentota atas jamal mesti la ketua2 penyamun..contohnya najib dan rosmah melakukan sunnah atas belakang jamal..maka seberat manapun rosmah, maka wajibla si unta atau jamal ini membawa bebanan itu.. on PERTAHANKAN HAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/18/16




------------

2 ulasan:

Isha' Karia berkata...

Gila

DIDI KOTA BELUD berkata...

diajar tu..diajar...mana2 anak2 meke ni..digalakan jadi pemimpin...teepuji..manis je galakan tu..jitu..berrantai2 galakan..meke ni takut nak terus terang atau bodoh tak tau...kalau aku..direct je sound anak anak...NAK JADI PENCURI.KENA JADI PEMIMPIN MASYARAKT...NAK JADI PEMIMPIN KENA TERER MENCURI....simple as that....takder halus2 punya...kapis