.

Selasa, 22 November 2016

ERTI KEBEBASAN





kau tak tahu erti panas
jika kau tidak 
melalui musim salji
kau tak tahu 
erti lapar
jika kau terus berduit
kau tak tahu 
erti kebebasan
jika kau tak pernah
di penjara





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

...yessss...agreeed!!

Tanpa Nama berkata...

Bebudak pau mana tau hidup sesak , hidup susah dalam poket banyak duit , banyak tempat boleh pau tiap tiap hari kan

Lahanat biasa lah

Nih si KATAK pulak nak jadi ikut BEWAK

Dapat DEDAK lah tuh

Dah tua nak hidup kaya ber gaya jugak kan

Ada Juta Juta senang lah apa nak susah susah ikut BERSIH , yang penting hidup senang perut kenyang

DEDAK tuh lah kata kunci nya

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Tapi ayatollah...tapi tun TT Sebenar nya ini iaLah pre-criminaL Kes, dmana poLis bertindaK sebeLum the biLyun2 macam cerita Tom Cruise tuuu....kah- kah- kah- aminnnnn

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Tapi bukaK topi Hitam rambut panjang tu muncuL Lagi..tu Laaa budaK yg aku tak berkenan sangat2... kah- KAH-kah-