.

Rabu, 1 Februari 2017

BAKAL PENGGANTI ANNUAR MUSA




 PETAH PUTAR ALAM
Kalau berita ni betul pun tak ada masalah. Harap2 betul la. InsyaAllah dengan imej yg zuhud, hidup yg sederhana, iman yg kuat, pandai ilmu kira-kira (membilang biji tasbih), amanah, menepati masa dan dan dan.. diharapkan Din Ayam mampu pulihkan imej MARA dan dapat selesaikan hutang piutang MARA. Takbirrrr!!! on DIN AYAM AKAN GANTI ANNUAR MUSA?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/31/17

PETAH BAHASA GERMAN
Berita al-tontonwi al-gerMani dilantik menggantikn tan Sri annuar Musa pun hanya fitnah belaka on DIN AYAM AKAN GANTI ANNUAR MUSA?
Anonymous
on 1/31/17






---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pukimak tt
Pagi2 aku dah nak temuntah tengok gambar dua ekor tu. Macam tak ada gambar lain nak tunjuk. Potong stim betol

Tanpa Nama berkata...

Budak bahalol jaga Mara , lingkup lah gaya nya

Tengok muka pun tahu dah NGOK!!!!!

Pak GUD NEPAL lagi Afdhal kalau ikul ilmu Arab kuno lah

Tanpa Nama berkata...

kalo dua monkey pas tu ganti anuar..maka makin sial la mara...mung kin mara jadi marang penyamun marang hadi...abis semua budak2 maktab kena pakai jubah dan serban..perniagaan serban dan jubah akan meningkat...sial punya monkey dua ekor ni...sial lagi bapak ayam rm90juta...