.

Rabu, 1 Februari 2017

RAKYAT MAKIN NAIK MINYAK





PUKI
Pukimak sungguh.. Alhamdulillah.. on HARGA MINYAK NAIK LAGI
Anonymous
on 2/1/17

OTAK
kepala otak. on HARGA MINYAK NAIK LAGI
Anonymous
on 2/1/17

BUTUH
kepala butuh mat monggol on HARGA MINYAK NAIK LAGI
Anonymous
on 2/1/17

SUBSIDI KENA CURI
Petrol dah rm2.30 .. subsidi dah dicuri. Wah peluang nak dapat rm100 biliyun drp petrol cerah sekali. Rm100 biliyun ni untung berapa peratus? Yg gwa tahu Islam hanya benarkan ambik untung 15% je .. ulamak tak nak buat Fuckwa ke. 

Tambah lagi untung 6% gst yg akan cecah rm60 biliyun? Wah ekonomi kita mungkin naik cecah 10% tahun ni .. syabas UMNO .. tuhan sentiasa melindungi kamu. on HARGA MINYAK NAIK LAGI
panglimo potaseh
on 2/1/17

SUMPAH UNTUK NAJIB ROSMAH
Setiap kali pump minyak, dlm hati tu sumpah seranah Najib dan Rosmah...Sial, sial, sial...Doakan Najib & Rosmah jadi makhluk paling sial, celaka sekali dlm dunia ini.....amin on HARGA MINYAK NAIK LAGI
Anonymous
on 2/1/17

PUKIMAK
pandaikan para pukimak ni semua...nak bagi br1m..naikan rega minyak...dah tu nanti jawap.siapa kata BN takder duit..pandaikan...mcm pukimak on HARGA MINYAK NAIK LAGI
DIDI KOTA BELUD
on 2/1/17







------------------

2 ulasan:

Kichap berkata...

Kalau marah sekalipun,janganlah kambing hitamkan para mak...kesianlah pada mak...nak sebut boleh...sebutlah p*#i mah...kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

kan Melayu semua tuh

Melayu mana ada kencing Melayu

ini semua bebende kafir lahanat saja

tunggu