.

Rabu, 1 Februari 2017

HASUT RAKYAT BENCI KERAJAAN









BETUL TEPAT

SERANGAN

TABUNG HAJI

MOTIF POLITIK

BUKAN NIAT

BACA YASSIN

BUKAN TAHLIL

BUKAN KENDURI

LENGANG PERUT

SEMUA DIBUAT

KERANA POLITIK

HASUT RAKYAT

BENCI KERAJAAN

UNTUK GULING

GEROMBOLAN

‘Serangan Tabung Haji hanya bermotif politik’

JITRA – Beberapa ‘serangan’  dibuat terhadap Tabung Haji hanyalah untuk meraih keuntungan politik apabila melihat dari satu sudut dengan menimbulkan pelbagai persepsi terhadap orang ramai.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Tuan Haji Jamil Khir Baharom berkata, pelbagai kejayaan dikecapi institusi itu sudah tentu membuatkan pihak berkenaan mencari peluang negatif untuk diletakkan kepada Tabung Haji.

“Inilah hal Tabung Haji sebab orang melihat Tabung Haji adalah satu pusat penyimpanan begitu terserlah hebat dari sudut penubuhan sejak 1963 hingga sekarang.
"Peranannya bukan sekadar untuk menguruskan kebajikan orang nak pergi haji, bahkan mampu berperanan lebih jauh daripada itu sehingga mampu menampung subsidi kepada mereka yang berkenaan.

MUSTAHIL

BARU SEDAR

SEGALA KEMPEN

BURUKKAN

TABUNG HAJI

TUJUAN JELAS

UNTUK HASUT

RAKYAT BENCI

KERAJAAN

BENCI NAJIB


-------------------

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

ambil pengamput jadi jaga...habis kena AMPUT ler semua.....siapa minta amput....percayalah cakap babi terbang ni.....kakakkakaka..
.

Tanpa Nama berkata...

Oitttt ada tajuk berita bawah tanah.....Najib isteri Rosmah difitnah entot altantunya, fitnah yg dah disahkan oleh Haji Hardy sebab tiada 4 org saksi suci murni....Fitnah tersohor dan terrrragung masa kini bila ada berita mengatakan Rosmah si suami najib sudah kurus, benci dgn beg birkin, berpurdah dan tidak ikut isterinya pergi luar negara....tanya Al-tontonwi al-gerMani..Kalu tak caya

Tanpa Nama berkata...

nak klaim lagi lah tuh

main golf kat mana pulak nanti

pirit berkata...

kursus kahwin d paris sdh, ulan bator bila lg???

Tanpa Nama berkata...

sial si jamil khir ni..ni ulama hasilan dari kagat..dari kor agama tentera..berjoli bergolf bersama isteri tercinta..tunggu pru nnt, pasti org2 belah utara tetap sokong eee azeez atau pun jamil khir...yg penting ada jaga solat,tutup aurat, kerap datang masjid, kerap bagi lembu utk dikorbankan..insyallah, lupa la para2 kiai atau haji hajjah di utara tu...tak mungkin mat sabu akan menang diutara..