.

Rabu, 1 Februari 2017

SANDIWARA BANTU MEMBANTU










 I HEP U
U HEP ME
Sprm akan bekerjasama dengan audit dalaman. Bekerjasama ni perkataan lain untuk i hep u, u hep mi. Jadi, i hep bikin filim bertajuk sprm siasat rasuah penajaan bolasepak kelantan. U hep bikin drama bertajuk audit dalaman siasat salahtadbir urusan mara. Siapa nak masuk peraduan teka skrip dua tayangan ini nanti? on INI BETUL BETUL SANDIWARA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/1/17




------------------

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

dinegara dunia pertama..media memainkan peranan utama untuk menaikkan atau menjahanamkan ahli politik..di tempat aku.....SPRM je....settel.....kakkakakakakakaka....suruhanjaya PUKIMAK rakan MAPADULUNG.....pakemak betul.

Tanpa Nama berkata...

tutup

jangan tak tutup

lobang taik busok kan

sama sama tutup lobang taik lah

satu tuk kau , satu tuk aku

kan sekampong tuh , biasa lah

AZIZAN MD ISA berkata...

Skrip yg dipentaskan kan sejak dahulu, rakyat dah tau ending nya. Xcaya tunggu tengok. Pi mai pi mai dok tang tu jugak