.

Isnin, 13 Februari 2017

DAPAT BIDADARI DISYURGA





BIDADARI BERMATA JELI
Tt ni asyik2 ulang gambar bidadari sama je.xda ke gambar bidadari lain entota atas unta.bidadari kan ramai. 

Dlm sorga kalau olammak tu berebut2 bidadari dtg sorg pgg kote, sorg pgg pgung sorg, sorg cium,sorg gesel2... Xterkira berapa ramai bidadari menanti olammak disorga...tt sila cari gambar lain..dah masuk tahun baru dh ni tt kena ada gambar baru2.kahkahkah on AWAS JANGAN SOMBONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:36 PM










-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak tutop kedai urut


kata nak tutop rumah urut
kata nak serbu rumah lendir
Sini serbu , sana serbu
Sini gari, sana gari

Bila dah mampos dan tanam dalam lubang
Semua ber rebut rebut nak dapat 72 bidadari cantek , sexy yang slim melim
Gwa ni cuma beritau aje .
Ustaz , Pak haji dan para ularmak jangan marah ya?
Kalo lu marah , lu akan kena jual
kekekekeke

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende nih ???

Jangan lalai dari KONTOL GANGSA yang MAGIK BILYON BILYON wokay

Proton kene gadai kat China habis lah melayu melayu kutip sampah saja nanti

Bidadari Syorga tuh kena KIOK dulu tapi sebelom KIOK kene hidup papa kedana makan rumput hoiiiii.....