Isnin, 13 Februari 2017

LIMA SOALAN UNTUK ZAM






BUKAN

LIMA TAPI

ENAM SOALAN

'Lima soalan popular sering orang tanya saya'

SAYA sering disapa oleh orang yang  mengenali saya walaupun saya tidak mengenali saya. Saya dapat mengagak bahawa sapaan ini pasti akan disertai dengan pertanyaan yang sama.

Pertanyaan yang popular:

1. Datuk apa akan jadi pada negara kita?

2. Tan Sri, Apa akan jadi pada cucu cicit kita akan datang?

3. Tan Sri, Kenaapa Najib tak mahu berhenti?

4. Tan Sri, Apa kita nak buat?

5. Tan Sri, Di mana boleh dapat borang Bersatu?

Dan pagi ini salah seorang dari tiga orang  yang sedang minum teh tarik di sebuah gerai  telah datang kepada saya dan terus berkata, "Tan Sri negara kita sedang runtuh."

SATU LAGI

SOALAN 

DITANYA

BILA NAK DEMO

UNTUK TANGKAP

NAJIB ROSMAH




------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

selalu kerap sering acapkali biasa ustaz / ustazah ulamak berkisah makan bila lapar berenti sblum kenyang tapi aku tengok lihat nampak ramai yg body lebih kurang ngan badak bunting apa hal adakah sabda nabi/ rasul hanya utk didendang dilagu dinyanyi disyair atau ......

Tanpa Nama berkata...

Lupa lah tuh , SOALAN TERBAIK belom kena tanya , "TAN SRI TANAH WAKAF KUBUR KENA GADAI JUGAK KE ?????"

Cuba