.

Isnin, 13 Februari 2017

MINTA JANGAN KETAWA








TOLONG

JANGAN

KETAWA

Kenyataan Hadi Awang melucukan, kata Husam

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Salor,  Husam Musa menyifatkan kenyataan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai melucukan.
Ini kerana, kata Husam, beliau belum pernah mendengar mana-mana pihak yang kalah dalam saman sivil tidak layak untuk bertanding dalam pilihan raya umum (PRU).
“Kenyataan Hadi sangat melucukan. Saya tak pernah dengar orang yang kalah dalam sivil kes di mahkamah tidak dapat bertanding pilihan raya,” katanya kepada Malaysiakini

MINTA JANGAN

KETAWA

KESIAN PADA

ULAR MAK INI

NANTI DIA

KELUAR FATWA

HARAM KETAWA

KAH KAH KAH




------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ostad hardy dh tanya kat Allah, dlm mimpi Allah beri ilham kt ostad hardy...Husam kau jgn main-main kt ostad hardy, doa dia makbul.... Kah kah kah kah

Boley Jalan berkata...

Hadi angkat tangan je, bukan 9oj turun.......berjuta2 malaikat berubut2 nak hantar.... .......makbul beb hadi ni,tu belum saman SR lagi......

Tanpa Nama berkata...

Bila LAHAP HARAM , OTAK TERUS BAHALOL

Tengok muka pun sudah sah tahu BAHALOL

Padan lah takuk tuh saja

KING MAKER bodoh ada lah

Makin tua makin benggap

Macam mana orang orang PAS pun boleh angkat SAMPAH jadi Ketua Besar

Goblok! banget sih.....