Isnin, 13 Februari 2017

INI KES LETAK JAWATAN



HANYA GAMBAR 
HIASAN






'Gesa terus dedah nama'

SHAH ALAM – Dakwaan seorang menteri kanan bertemu Menteri Besar Selangor, Mohamed Azmin Ali bagi menyatakan hasratnya meletak jawatan adalah perkara yang tidak masuk akal.

Presiden Majlis Bekas Wakil Rakyat Malaysia (Mubarak), Tuan Haji Abdul Aziz Abdul Rahman berkata, jika menteri yang didakwa benar-benar mahu meletakkan jawatan, seharusnya hasrat itu dinyatakan terus kepada Najib tanpa perlu melibatkan pihak lain.

“Sebagai menteri dalam Kabinet, apa sahaja yang tidak dipersetujui atau berhasrat meletak jawatan, seseorang itu berhak melakukannya secara terus kepada perdana menteri.

“Jadi apa yang dinyatakan Mohamed Azmin tidak munasabah. Jika benar menteri berkenaan mahu letak jawatan, mengapa pula buat perbincangan dengan Mohamed Azmin,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Kelmarin, Mohamed Azmin mengakui wujudnya pertemuan antara beliau dan seorang menteri kanan yang didakwa akan meletak jawatan.

Menurut Mohamed Azmin, beliau tidak akan menamakan individu berkenaan sebagai menghormati perbincangan sulit di antara mereka.

BETUL KE ?

ATAU HANYA

SANDIWARA



Memanglah PM akan nafi, kata Azmin

MB Selangor tegaskan memang ada seorang menteri kanan akan letak jawatan dan maklumat itu sampai terus kepadanya.


KESAHNYA

SENANG SAJE

MENTERI NI

JUMPA 

PEMIMPIN

PAKATAN 

LALU BUKA

CERITA NAK 

LETAK JAWATAN

NAJIB GELABAH

SEBANRNYA

MENTERI INI

SEDANG PAU 

NAJIB ROSMAH

GUNA PEMIMPIN

PAKATAN 




---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MULAHAP Sibuk Sibuk sangat kenapa ????

Tak cukup GEPAU ke ?????

Goblok! banget sih....

Tanpa Nama berkata...

Potong jari la kalau ada menteri dari BNatang ni nak letak jawatan. Dasar perompak tak kan lepaskan jawatan dalam lubok emas!

Tanpa Nama berkata...

kecoh dgn azmin..monkey2 umno semua terjerit2 nak azmin buktikan..tp ramai monkey2 yg tak kecoh siapa tu MO1..adakah mooo dari kondo ka ijat..atau mooosang dari hadi rm90juta...

Tanpa Nama berkata...

Errr....MUBARAK tu nama org ke nama munkee, bukan MURTABAK ke kah kah kah