.

Rabu, 15 Mac 2017

BUAT APA PUN




BUAT APA PUNG
dunia tuan man pong kacau gak tu..mula2 hudud cara saudi, kemudian tak jadi, kemudian hudud jadi ruu..ruu yg diasaskan bukan zaman nabi..

zaman british masih lg niagakan guthrie di london dan ketika british sdg meguruskan projek batu putih..sunnah cara nabi, tetiba jadi sunnah cara melayu asal hindu..pedang arab jadi keris panjang serba panjang serba karut serta carut..

tok2 guru silat melayu wajib sekeh kepala presiden si tuan man ni..dah la cuma belajar hukum hakam, tak belajar adab tertib keris, tak belajar sejarah, cuma tahu haramkan sejarah macam saudi haramkan sejarah asal usul tanda2 nabi dan ali..

belajar la dgn nordin ahmad atau pramlee..kerana nak kuasa ekonomi, buat apa pung sanggup...dunia pas dunia gila..gila kan syurga yg ada pantat bidadari... on DUNIA KITA HARI INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/10/17





-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kan udak Bahalol tuh

Percaya budak Bahalol apa ke hal ?????

Bukan budak tuh baru pun... Dah lama ada kan

Ada MASYOOOOOKKKKKKKK wokay...0