.

Rabu, 15 Mac 2017

LAWAK PAGI INI







LAWAK 

MAK LEMBU

PAGI INI

MAK LEMBU

Saya tak ambil duit Permata, kata Rosmah  - Khairil Ashraf | March 14, 2017

Isteri perdana menteri menyeru orang ramai tidak mempolitikkan program Permata. 

“Saya tak ambil duit (Permata) dan menggunakannya. Bukan di dompet saya. Anda boleh periksa. (Ingat) senang nak dapat duit dari kerajaan.


KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH 



------------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha ha

Nasib baik LEMBU KERBAU ada TANDOK

Kalau tak , HOTOK lah pakai TANDOK

GADAI TERUS.......

Jangan tak GADAI.

Tanpa Nama berkata...

betul la apa kata rosmah..rosmah tak amik,malah tak pegang duit permata,sila faham juga, raja2 tak pegang duit, tak bwk ic, tak bwk apa2 melainkan telur dan tetek sja..bila nakkan sesuatu cuma petik jari je,org lain yg akan bayar..rosmah tak guna cash sb najib bagi kad kredit..belanja kad kredit itu bukan belanja guna cash..cash money dari rakyat yg dibayar kpd bank..korang tak percaya, cuba rompak raja ke menteri2 ke, diaorg bukan ada apa pun..tak caya gak, cuba tanya hajah audi, bayar minyak audi pakai cash ke pakai kad kredit somi..makan2 kena la tempat ada mesin kad kredit, kalo makan mamak nnt kena bayar cash..lg pun kalo en somi bg kad, senang nak detct mana hajah audi pergi..takot2 hajah menduakan somi..kalo cash, tak bole detect..kahkahkah..bro tt, dua dlm akuan affin bank apa cite?saman duit tak jadi, saman bai`ah pun tak berani..mcm ne jd wali ni...

Tanpa Nama berkata...

Ingat senangkah nak kuruskan badan, kau penah lihat dan dengar tak badak air kurus macam bangau walaupun kongsi satu kolam....payah ooo