.

Khamis, 16 Mac 2017

KEDAI MAMAK BANYAK TIKUS



MID VALLEY 
PUN ADA TIKUS
restoran ni geng kimma ke?ada line clear, ada tiga line..semuanya ada line..halal jakim tak semestinya sihat, glamour sedap tak semestinya bersih..itu semuanya tak penting, asalkan islam, asalkan jaga dua kalimah, asalkan jaga solat, asalkan tutup restoran semasa solat jumaat ,nescaya melayu akan tunduk tawaduk kpd nasi bercampur kuah kari kicap ni..
oh ya, saya beli bungkus , saya tak makan situ jadi saya tak nampak restoran itu kotor..ada tikus besar kucing? di midvalley pun ada tikus, ini kan pula diceruk2 lorong..cuba check kedai2 melayu, gerai2 melayu dilorong2 atau dipasr siti khadijah..kita tengok apa yg ada... on LINE CLEAR DIARAH TUTUP - KOTOR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/16/17




------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tikus tuh boleh makan , tikus tuh halal lebih baik dari KHINZIR atau DUIT RASUAH

Tapi biasa lah , Melayu Melayu kan Goblok! sikit

Yang penting , ada MASYOOOKKKKKKKK kata pak Alamak

Ber tahun tahun makan bebende eeeeeeeee nih tak jadi TIKUS pun , tapi perangai nya saja macam BEWAK


Ada BEWAK BILYON BILYON wokay

Tapi sedap jugak.... yang penting , ada MASYOOOOKKKKKKKKKKKK.....