.

Isnin, 13 Mac 2017

LINGKUP TANAH MELAYU




FACE BOOK


Rupa-rupanya sejak DAP perintah Malaysia, Tanah Rizab Melayu yang ditetapkan nisbah 50 peratus oleh Raja-Raja Melayu kini HANYA TINGGAL 12 peratus..??!

Jahat sungguh DAP !!

**Kalau tak faham lagi #LebihBaikMeninggal




Jahari Ali Yg jual tanah kpd cina org melayu, rasuah org melayu
Curi duit Rakyat org melayu,pengkeanat org melayu, penipu otg melayu,org melayu yg buat Rakyat Malaysia pembayar Hutang hinga anak cucu hutang tak Habis,Melayu bunoh Melayu,
LikeReply2711 hrs
Kain Putih Kain Putih Lepas tu macai akan salahkan DAP.....itu je la yg macai tau....org melayu tu sendiri yg mengkhianati bngsanya sendiri lepas tu salahkan kaum lain plak
LikeReply4411 hrs
Hapis Hamid Mari kite ramai2 pd pru 14 kite pakat2 undi umno bn supaya baki 12% lg dpt di hapuskan sama skli. Kemudian kite boleh jd spt rohingya di tanah air sendiri. Tahniah pd mejoriti bangsa melayu yg telah menjalankan tangungjawab mrk utk memudahkan umno bn melupuskan baki peganggan tanah rezab melayu. Sendiri buat sendiri tanggung jln salahkan kaum lain pulak
-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu kan bodoh

Melayu saja yang KENCING Melayu

Tapi Melayu kan KAYU

Biasa lah

Bila semua dah GADAI , Melayu boleh hidup kat laut macam KAYU ter apung apung saja lah


Nama pun Melayu kan

Tanpa Nama berkata...

sultan melayu kata ok je..bukan jual tapi pelaburan tetap..geramkan china, madey dinyakyukkan..