.

Khamis, 13 April 2017

NASA TAK PERLU RISAU






CARi


SIAPA TAHU

DIMANA

NASARUDDIN

MAT ISA 

PEMIMPIN PARTI

ISLAM PAS

BERADA 

SEKARANG

SILA BERI 

TAHU DIA

JANGAN RISAU

KES INI TIDAK

MELIBATKAN FBI

SEMUA NAJIB

BOLEH KAUTIM





--------------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul, nashar tak perlu risau sikit pun hatta sebesar biji sawi atau penumbok mike tyson, sebab apa saja rafizi cakap isu ni telah disahkan awal lagi sebagai termasuk dalam kategori tipu dan bukan sebarang tipu kebiasaan tapi tipu kelas 300peratus oleh bukan calang orang tapi ulamak dunia sendiri. Malah, ulamak dunia juga telah diberi mandat sebagai juri dan hakim untuk menjatuhkan hukum bahwa perbuatan rafizi buat pengumuman dengan ayat2 tipu 300% itu, sebagai berdosa! Jadi nashar, rilek ar, sekali ulamak dunia dah fatwa gitu, fbi pun tak boleh usik kamu dah.
PAS president Abdul Hadi Awang said PKR vice-president Rafizi Ramli should seek forgiveness from Allah as he should know his accusation against the Islamist party was a "300 percent lie".
"I forgive him for the sins he has committed by accusing the party of receiving funds (from 1MDB) but he has to seek forgiveness from Allah.

Tanpa Nama berkata...

Kata Orang Minang , masa kan MAKAN PETAI TAK KENCING HANCING....,.

Apa mau susah susah

Lahap HARAM DUIT RAKYAT , enjoy lah

Kata Orang Laut , Liat Liat daging BEWAK tutup SERBAN nampak DHAB

Ha ha ha ha ha ha ha ha

Melayu.... Melayu.....

Tau tau nak lahap DEDAK saja

Kata nya pakar agama ; AGAMA MASYOOOOKKKKKKKK ke......

Masha Allah

ALLAH SWT tunjuk kan MUNAFIK di dunia lagi.....


Kata OLOMUCK , Mu Na Fix ke ??????

Tanpa Nama berkata...

Adakah lebai2 pas sanggup berbohong utk cover mrk yg telah terima derma drp nasha. You betcha

Nazrio Dond DoLLa berkata...

MakLumang. .!
MakLumang... !!
MakLumang Penting ...
DimakLumkang pihak pengurusang NASA tiada keterLibatang daLam skandaL daLamang pas umnQ UG etc.. Pihak pengurusang NASA (The National Aeronautics and Space Administration) is an independent agency of the executive no branch in pas umnQ tiada sempadang berkesudahang sepanjang perjaLanang siang danG peduLikanG maLang

Kenapa berkata...

Kenapa muka yg masam je?

Tanpa Nama berkata...

tu la, ngaji luar saja.. tapi bongok issey ni.

Tanpa Nama berkata...

Nasharudin plan nak pegi minta ampun di mekah. Tapi pegawai polis dan sprm dah tunggu di airport. Mungkinkah dia sedang buat confession dgn hadi utk cuci dosa? Kah kah kah

Tak sangka sungguh, rupa2nya pak lebai bekas naib presiden parti islam sanggup makan dedak. Nak tanya 1 soalan, apa hukum hudud utk org yg makan dedak dari pemimpin zalim yg curi duit dari rakyat? Dipotong tangan atau dicabut gigi? Kah kah kah.