.

Khamis, 13 April 2017

SEMUA MAIN WAYANG




AYAT QURSI BUKAN AYAT PARSI
semua main wayang beb, dolak dalih kuntau muntau, isu sebenarnya adakah pas dapat 90 juta? jawab ya atau tidak...kan mudah...tak payah lah ayat ayat Qursi, ayat ayat Parsi kah kah kah...
kalau YA... apakah yang pas nak bagi balik sebagai balasan kepada bayaran? kalau TIDAK jawapan tidak boleh percaya sebab tindak tanduk pas macam sudah terima dedak dan menerima arahan pemberi dedak, kan simple je...kenapa buat wayang lebih lebih kah kah kah...
sebenarnya 90 juta bukan dedak, ianya derma ikhlas kepada pas kerana memperjuangkan islam di msia kah kah kah macam arab bagi 2.6 b tu lah kah kah kah, yang aku tau, yang aku nampak, arab nie bab rm 10 pon bergaduh ngan pak teksi kah kah kah tak percaya caya caya lah kah kah kah on TIDAK HORMAT HA HA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/13/17





----------------------

Tiada ulasan: