.

Khamis, 13 April 2017

TANYA HAL KARTON





BILIK HOTEL KAJORABA
Kenapa di kartun pertama tu, bilik hotel, karung shopping berisi cincin berlian dan baju dan henbeg dan lain, setiapnya cuma 1 je rakyat pikul? 
Malah, donel de duck pun 1 jugak rakyat yang pikul. 
Tapi kenapa mahkey de mouse sampai 2 rakyat yang kena pikulinya? Atau apaan 1 pemikul itu rakyat, sedang 1 lainnya itu anak butir taik mahkey de mouse?? Silaan berian jawaban! on 
GUNA GAMBAR BINATANG DALAM KARTON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/12/17







------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah bro, cuba lu tengok balik kasi zoom in itu katun. Lu akan nampak bukan saja bilangan rakyat yang pikul mahkey mouse tu 2 orang berbanding yang pikul lainnya cuma 1 orang, tapi lu jugak akan nampak betapa 2 orang yang pikul mahkey mouse tu la muka yang paling senak dan bersimpul macam nak terkucil anak butir taik depa 2 kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

Guna gambo haiwan dlm lakaran cartoons itu symbolic sahaja.watak2 itu sebagai pencerahan apa yg berlaku dan alatan itu sebagai clue.... satu watak tertingal chipmunks dan munngkin tidak kelihatan sedang melakukan tugas2 khas didalam kain itu sambil tersenyum bagai abalone didalam kain itu.. menyeringai mcm mulut haruan tuiek!!