.

Khamis, 13 April 2017

H20 BAWA SUWEY





H2O BAWA

BERITA BURUK

BERITA SUWEY

Harga minyak naik lagi 

esok
HARGA minyak bagi minggu 13 April lebih tinggi iaitu untuk tempoh esok hingga 19 April, umum Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan hari ini.
Harga jualan RON95 pada RM2.24 per liter (naik lapan sen daripada RM2.16 minggu lalu), RON97 pada RM2.52 (RM2.43) dan diesel RM2.16 (RM2.08).
Harga baharu itu berkuat kuasa esok, kata kementerian itu di Twitter.
Mekanisme harga baharu mingguan minyak dilaksanakan sejak April. – 12 April, 2017.

H20 IALAH

H.HUSIN ONN

BARU NAIK

PANGKAT

BELUM APA2

BAWA BERITA 

AMAT BURUK 

MACAM SEPUPU

H20  JUGA 

BAWA SUWEY

-----------------

5 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Aku X puas Hati sama team TT, sebab menjeLaskan h20 tu siapa di akhir kaLam, patutnya goreng2 duLu buat macam rafizi piLih isnin supaya meLayu berfikir Dan meneka2... Buat macam Tuan Garuuu Hj d awanG piLih sebuLang purnama Baru terang jaLang buat janji najik terus TerpukanG SATU maLaysia SeLuruhhh duniyaaaa.. .aminnnn

Tanpa Nama berkata...

H2O
Lidah kontot Kah kah kah
Lain kali tuduh la lidah kontot bunuh anak Tak mengapa,
Tapi jangan jadi dungu tuduh saidina omar bunuh anak.
Dungu bila akal boleh diputarbelit oleh lebai syiah yg serban lebih besar dari lebai haha. Ehh....Ayotollah haha
Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Buat apa nak di sokong keturunan bahalol pun

Sendiri bodoh malah salah kan orang kan

Tengok BANGLA tuh mana ada komplain JANDA Melayu gila kan mereka

Apa GOBLOK BANGET sih.....?????

Tanpa Nama berkata...

FUYOO!

NAIK lagi!!

wa SOKONG!!!

tria kaseh, kerajaan BN

hidup BN!!!!


HAR HAR HAR HAR HAR ha ha ha ha ha a a a a a ................

Tanpa Nama berkata...

Omar masuk islam dah tua...sunat tak mcm dj dave masuk islam dah tua?