.

Rabu, 17 Mei 2017

BOIKOT MIC - KES RASUAH SONYAP



KES RASUAH SONYAP
BOIKOT MIC
gaduh gaduh ini show kah? perkara pukasa pukisa semua Sonjab bab rasuah, senyop bab kenaikan harga barangan, sonyap bab isu semasa, kalau zakar tak naik terus hebih, terus bising, kqh kah kah, apa punya turrr....memang lah boikot mic.... boikot parti orang tak sokong, boikot parti yang tak ada orang ikut bodoh piang...kah kah lah..
ingat nak main sentimen sentimen kah kahkah...lah ini zaman.moden...no sentimen only money...you pay you dapat...no pay no lubang...kah kah kah so ask your bos pay pay pay.. jual lah semua sekali kah kah kah on 
SAH DAN SAHEH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/16/17





-----------------

2 ulasan:

zaharuddin Ahmad berkata...

..YB Dr.President MIC"..
Dapat cek dari PM tempoh hari..terus diam menbisu. sampai ke hari ini....... (."vellcurry"..pun nak juga )

DIDI KOTA BELUD berkata...

sorang anak muda india di brickfield menggengam tangan..pelan pelan dan bergegar gegar dia angkat penumbuk kanan dia dan menaikkan jari telunjuk..dgn muka bengis dan jari telunjuk bergetar jari itu menunju hampir dgn mataku...dia amat marah.....marahhhh amat sangat...dah mcm sivaji the boss dah aku nengok.bukan apa......aku tanya 1 je..aku tanya......chaaaaaa.......you MIC ke..???....kakakkakaka...kakakakakakak...kkakakakakkakaakkakaka....sampai skg aku gelak kalau ingat balik.....kakkakakakak