.

Rabu, 17 Mei 2017

KURANG ROHANI BUKAN JAMILAH






MACAM PERLI

ADA KURANG 

ROHANI

BUKAN 

KURANG

JAMILAH

Rasuah: Masyarakat kurang didikan rohani
SHAH ALAM - Masyarakat zaman kini perlu diberi didikan kerohanian kerana mereka kurang penekanan dalam soal tersebut.

Timbalan Mufti Negeri Sembilan, Nor Azamir Alias berkata, kekurangan nilai rohani dalam diri seseorang itu menyebabkan mereka tidak bersalah mengambil rasuah mahupun melakukan kesalahan lain.

"Penyelewengan ini dianggap sebagai khianat dan berdosa besar. Rasuah adalah sesuatu yang mampu menjejaskan maruah.

NAJIB HADI

NASA TONTOWI

ABODOH

KHAIRUDDIN

REMBAT DUIT SRC

KERANA KURANG

ROHANI?

INI MUSTAHIL

TAK MASUK AKAL

KALAU JHO LOW

KURANG ROHANI

MENYAKINKAN

KERANA DIA 

TAK MINAT

ROHANI

DIA MINAT

PARIS HILTON




---------------

6 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kalau dah kurang Rohani .. ini maknenye biznis Sang Ustas akan jadi lobih bosar .. Sang Ustaz musti borjoget gombiro dongar porihal kurang Rohani ni. Tak lamo lagi koluar lah air doa untuk tambah Rohani, kismis utk dapekan Rohani.

Siaran TV akan ditambah corito pasal Rohani .. tambah gomok lah ustaz .. walaupun sekarang ni TV dah sarat dongan coramah Sang Ustaz. Ado yg bokolakar, nyanyi hindustan .. macam macam perangai lah yang boleh buek pondogar hilang Rohani.

Dragonfly berkata...

Lebai jolowi suka Berlin Hilton

Tanpa Nama berkata...

Timb mufti ns ni kena pegi serambi mekah mengadap nik abdu dulu, sebelum sebok nak ambik berat sangat bersyarah pasal rasuah. Dia cuma timbalan mufti, bukannya mufti. Dah tu jawatan dia cuma di ns, sedangkan jawatan nik abdu adalah di negeri yang diiktiraf serambi kepada makkah al mukarromah. Nik abdu pula adalah salah seorang penolong terkanan kepada tak lain tak bukan ulamak sedunia. Sedunia ok, kau tu di ns saja! Bukan apa, ada laporan kata nik abdu dah keluar kenyataan, rasuah tak buatkan negara musnah, negara cuma akan musnah bila rakyat tidak solat, minum arak, berzina, berjudi. Jadi cik mufti atau timbalan, sila lah teruskan kerja jakim, jawi dan seumpama yang biasa dibuat selama ini iaitu skodeng orang tak solat jumaat, skodeng orang main judi haram dsbnya, takyah lah nak sebok bicara hal rasuah yang takkan memusnahkan kita!

DIDI KOTA BELUD berkata...

mula mula dia dapat aminah....dikurangkan aminahnya..satu hunnnn lagi nak dapat si zana...dikurangkan juga...sekali dari duluuuuuu dulu dulu..dia disemaikan....melimpah limpah semainya...berlimpah2 lemak....bilahlah nak dikurangkan semainya ni...kurang pukimak betul punya TRX.....kakakkakakaka

Tanpa Nama berkata...

Bgmn jk rosmah kurang rohani? Dlm bahasa matematik ia jd rosmah - rohani = smahhani. Tak faham? Sebenarnya jk rosmah kurang rohani, dia pun shopping sakan nak memuaskan nafsu

Tanpa Nama berkata...

Bebudak Bahalol tak akan pupus

Ada MASYOOOOOOKKKKKKKKKKKKK

Biasa lah

Kan dah Akhir Zaman

Dah nak Kiamat

Kalau tak keluar bebende nih lambat lah kiamat

Bumi pun dah tua nak pensiun

Biasa lah

Dapat bonus raya tuh nanti