.

Khamis, 18 Mei 2017

FULUSIKOM







PERTAHAN

JAWATAN

KEDUDUKAN

INI NAMANYA

EN KUN TUM

FULUSIKOM

TAK MALUUN

PAS semakin hari semakin kelihatan tidak mahu keluarkan exco mereka dari kerajaan, walaupun dalam muktamar baru-baru ini berdegar-degar dengan ucapan menghina parti keadilan rakyat dengan pelbagai tuduhan.
atas dasar maruah, Parti keadilan rakyat sudah meminta agar ahli partinya yang dilantik di kelantan agar meletakkan jawatan. Namun, PAS pula, walaupun mereka yang bersungguh-sungguh untuk putus hubungan, sampai sekarang tidak menyatakan kesediaan untuk meminta ahli partinya yang jadi exco kerajaan agar keluar dari kerajaan Selangor.
Azmin Ali sebelum ini pun, sudah menyindir PAS dengan menamakan PAS sebagai Lebai. Namun, dengan sindiran itu, PAS masih kekal dalam kerajaan juga.



Mashkadov Mus Mlm pas buat ceramah hentam pkr.. 
pagi kerja exco,glc dan ahli majlis mcm biasa.. 
klu camtu baik bg jwtn kat umno sekali.
...See More
LikeShow more reactions
Reply
7
22 hrs
Mat Ali wanji salah seorang pengadu domba dalam PKR...wanji us kokre nyiur....
LikeShow more reactions
Reply21 hrs
Wanji Wanhussin Wanji mat ali tak mampu nak tolak dakwaan dia makan balak, bahkan dah kantoi ngaku makan balak.. lepas tu, cuba nak tukar tajuk "balak" dengan "balok"...
LikeShow more reactions
Reply
2
21 hrs
Mat Ali kijooan tak halal pun ada deh
LikeShow more reactions
Reply21 hrs
Wanji Wanhussin Wanji Mat Ali kena tukar nama.. Mat Balak pula.
LikeShow more reactions
Reply
1
21 hrs
Wanji Wanhussin Wanji makan duit rakyat secara haram, najib pun kata halal.

---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS kan Melayu

Melayu kan sengkek

Mana ada duit kalau tak kerja

Biasa lah