.

Khamis, 18 Mei 2017

KERJA YAHUDI ISRAEL









BETUL BETUL

SETUJU INI

RANCANG

JAHAT



Ali Tinju dakwa David Teo mungkin dihantar pembangkang

Bekas tentera Mohd Ali Baharom atau Ali Tinju mendakwa pembangkang mungkin di sebalik kehadiran pengarah filem David Teo malam tadi bagi membuat kacau pada sesi dialog Transformasi Negara (TN50) yang diadakan di Seri Perdana.
“Saya lihat isu malam tadi, saya nak pertikaikan kehadiran David Teo seolah-olah pemimpin tak bertanggungjawab, DAP yang cuba bayar David Teo buat kacau dalam program yang amat baik
RANCANGAN

ISREAL YAHUDI

MALUKAN

PEMIMPIN 

ISLAM MELAYU

PEMIMPIN 

UMAT DUNIA

PEWARIS  NABI

KERJA  JAHAT

ZIONIS 

YAHUDI

KERJASAMA 

DENGAN 

WAHABI DAN

LIBERAL 

SEKULAR





---------------

7 ulasan:

zaharuddin Ahmad berkata...

Pulak dah.h.h. ....DAP juga dipersalahkan...
Tak baca ke.."forum TN50 bersama-sama anak/pengiat seni"...
Bukan kah David Teo. .salah seorang pengiat seni..pengarah film dan salah seorang ahli Persatuan seni tanah air...
Kalau cara pertuturan dia yang dipersalahkan....saya rasa semua orang yang kenal David Teo akan berkata. ."itu lah cara David Teo bercakap..dari dulu sampai sekarang"........
Gila ke apa... ??? (mungkin. "Mohamad Ali" yang suruh Ali Tinju cakap macam tu.u.) tergolek "Mohamad Ali" dalam kuburnya




Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha

Bahalol tuh tak akan habis di dunia lah

Monyet pun boleh serang curi dokumen kem soljal

Monyet lagi pinter donk !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Satu ayat je...BODOH

Tanpa Nama berkata...

Sejak jamal jj dah kurang buat demo ali tinjun oun kuranglah publisiti nak hentam jj. So ini kira komen yg bernas dan menakjubkan dari ali. Tahniah

Tanpa Nama berkata...

Aku x pernah jumpa org bodo cam tu

Nazrio Dond DoLLa berkata...

WOi TT. ..kemeneh@kominis taK masuK sekaLi, agent terror kgb pun berminat musnah-kan umnQ

Tanpa Nama berkata...

one one world oni...jangan makan lembu....sebab malu lembu...kah kah kah