.

Ahad, 21 Mei 2017

KANGKONG SINTOK







KANGKONG SINTOK
Mamat piang yang tampor cina kapir harbi makan babi tu pun satu lagi contoh kangkong sintok. Maap la aku bukan mengata sintok tu keseluruhan pekan begitu, tapi cuma mengata spesis kangkong dari sintok je. Spesis kangkong sintok ni tolol dia ada satu macam punya bangang yang orang bodoh lain takde. Kangkong sintok ni baghal kawin dengan lembu tahap ketololan jingga, tapi boleh pulak perasan depa terrer gila. Memang gila mental. 


SiNTOK

Contohnya tu la mat tampor tu, dah la berlakun hampeh macam najis yang meloyakan kalau tertengok kat TV dari dulu sampai sekarang takde langsung up cara dia berlakun, sebijik macam majoriti melayu lain yang kununnya aktor dan aktres tapi boleh nampak depa ni masuk bidang lakunan sebab tak pas spm. Kangkong sintok! on NAMA SINTOK AMAT BERAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/21/17




-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bahalol kan

Tanpa Nama berkata...

Ini bawah bertingkek dari tahap bahalol! Sayangnya, bak kata tt kebahalolan dan ketololan bukan kesalahan bukan jenayah, itulah alasan mat penampor tak ditangkap.