.

Ahad, 21 Mei 2017

PAK LEBAI RASA NIKMAT DUNIA



RASAKAN NIKMATNYA
hadi nak duit, tok guru nik Aziz lain, dia dulu tak mau duit, abduh nak mini coooet, nasha nak vrllfire, zaman dah ubah, ustz tok guru maksum nak jugak lah rasa nikmat kemewahan.... setiap manusia ada harga dan kelemahan.... yang pakai cawat, yang pakai tasbih, yang pakai jubah nak juga merasa porni german, geram juga lihat ozawa, terangkat juga bayang ziana zzzzs.. kah kah kaj syukut nikmat on 
HADI MAKIN MENTAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/21/17




--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Teringat lg Husam masa tanding MP putrajaya. Keta apa taktau dia pakai sampai blh kluaq pala dia kat ataih bumbung keta tu? Skrg dia dgn PAN, masa tu arwah TG ada lg. Blh komen dak issey?

Tanpa Nama berkata...

Hisei ni pakai dreba ja. Duduk blkg masa kna serang dgn bebudak umno masa tour bersih dlu. Muka pucat ja masa moto byk keliling eskot kereta dia. Kira lg kaya issey pakai dreba, keta apa ya?

Tanpa Nama berkata...

Tu la... Semut sbrg laut nampak kut hise, tp gajah dpn mata juak2 sendiri mcm AMK Ampang tu guna keta apa ya? Siap bli rmh guna loan Ahlong lg tu. Halai harem main bedal ja, inika pemimpin harapan kita?ingat!matlamat xmenghalaikan cara dlm bersyariat ni.