.

Ahad, 21 Mei 2017

SILA PILIH




SILA PILIH
1.Najib kata tak kenal shy fool. 
2.Najib kata tak kenal altantuya. 
3.Najib kata takde duit masuk akaun dia. 
4.Najib kata takde telor dalam seluar dia. 
Sila pilih ayat yang benar. Pihak penganjur tidak bertanggungjawab atas pilihan anda. Penganjur bukan penghasut. Nak kena hasut tanya tt. on NAJIB BUDAK ITAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/20/17



-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib memang ada kata dia tak kenal sepul tak berak 2-3 hari, walaupun akhirnya dia mengaku pulak dia ada berjumpa sepul tak berak 2 hari secara peribadi dan tertutup di rumah dia. Jadi ayat 1 benar, yang tak benar ialah apa yang najib kata kununnya dia tak kenal sepul tak berak 2 hari. Ayat 2 pun benar jugak sebab memang najib kata dia tak kenal altantuya. Tapi benar ke tak kata najib tu agak besar keraguan, sebab ada laporan najib semeja bergambar dengan altantuya sedang makan malam di singapura. Ayat 3 pun benar, sebab memang betul najib mulanya kata takde duit berjuta tu masuk akaun dia. Yang dah confirm tak benar ialah najib sebab kemudiannya dia mengaku pulak ada jutaan ringgit donation raja arab masuk akaun dia dan dia pulangkan balik sebahagian besar derma tu, maknanya najib dah menipu pada mulanya. Eh, pemimpin menipu tak apa, rakyat tak boleh pertikai, sebab pemimpin tu Tuhan yang bagi menang, atas jasa mereka, dan mereka bertanggungjawab direct pada Tuhan, bukan pada rakyat di bawah mereka. Jadi, kalau pemimpin menipu, merompak, membunuh atau shopping, mereka cuma perlu menjawab pada Tuhan. Kalau rakyat buat semua tu, kena jawab pada pemimpin, tu pasal pemimpin yang reka undang2 dan syarat2 pada rakyat, nak kenakan rakyat dengan gst ke, nak naikkan harga petrol ke, nak sekat dari keluar malaysia atau dari masuk sarawak ke, nak kenakan hudud atau tak ke, nak bagi suami boleh kawin lebih dari satu ke, nak bagi biasiswa universiti kat siapa, nak bagi projek mega kat siapa, nak hukum orang yang tampar atau orang yang merusuh atau orang yang keluar ayat provokasi ke ataupun nak keluar kenyataan membela orang macam tu, nak bagi parking kereta dalam bangunan ke tak, itu semua rakyat bertanggungjawab ikut kata pemimpin, tak boleh bangkang. Pemimpin apa dia buat dia online dengan Tuhan. Kalau dia cium batu hitam kemudian angkat ulamak sedunia pegang jawatan penasehat dia, dah tu berkawan dengan para lebai untuk berpadu-padu, malah agih donation dia dapat dari raja arab Islam kepada orang melayu Islam, kemungkinan OK je segala yang sebelum ni menipu, merompak, mengentot atau membunuh.