.

Selasa, 30 Mei 2017

KETUA PENERANG FILEM PORNO



AL-TONTONWI AL-PORNOWI
Klu lah bilik al-tontontv al-pornowi kat German ari tu ada CCTV-suHD Segalo2 yg togang akan nampak torang hatta urat2 nyo pun turut semuo kombang dan togang Klu koreh LURUS atau bengkok kocik lombik mcm pisang awak bantut pon nampak torang juo Tontu yg empunyo diri sggup bayar DONDO/denda menyombah2 mintak jgn DIviralkan DONDO eh brp banyak skalipon gerenti ON-the-spot bayar punyo takdo tangguh2! Sobab eh semuo dah bugil kecuali sorbane bolom tanggal laei hi hi hi.. on
 WAJIB DI DENDA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/29/17






----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tangan ada jam...jari ada cincin...kalau tak kerana pakai serban dan dahi ada lebam, memang ini lebai klon gerombolan

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah.

Dragonfly berkata...

Komen hari ni terbaek n cantek.. Bilsdgn pakcik makcik temerloh nk londeh serban al pornowi yg penuh wal mazee n wal mani. Kerap mandi junubi

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Adaaaaaaaaaaaaaa CCTV d hoteL jermang tuh Adaaaaaaaaaaaaaa. ULamaK jermang nak tengok Di Jerman duLuan macam fiLem sanggam duLuu Rakyat India dah puas tontonwee Baru Eksport keLuar...