.

Selasa, 30 Mei 2017

TAHNIAH LIM GUAN ENG






F.BOOK
Org kafir harbi p.Pinang buat hal pula dibulan Ramadhan ni bagi bonos sampai 3 bulan.
Teruklah LGE ni.
LikeShow more reactions
Comment
Reply
1
1 hr
Normah Tarchi Tulah.....siapa suruh undi DAP kan.....cuba undi BN....confirm tak der bonus....senang hidup
Reply1 hr
Roslina Roslind Rose Dia tak kebas duit rakyat....tapi dia bagi balik pada rakyat.
Reply1 hr
Anas Nazri Sbb tu smpai pinjam kat bank china tu yer. Jibby jd org tgh plk tu 
Reply1 hr
Wawan Wan terbaik LGE
LikeShow more reactions
Reply50 mins
Noorizani Izani Jani heh eleh.3 bulan.pun nak berkira.
LikeShow more reactions
Reply32 mins
Hashim Bin Ishak Vviip umno menteri bn tersipu sipu
Malu malu lah yg duduk
Dibawah Menteri Kewangan ..

Wang kutipan GST hilang ke mana wahai Najib
Masih to long Anak Menatu BINI joli .
LikeShow more reactions
Reply
1
11 mins
Hashim Bakar Neger yg ada duit lebeh Selangor n P>Pinang,negeri2 lain terlebeh hutang.


---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa ler bonus tiga bulan boleh buat? tahan berapa hari aje...

lagi elok BR1M, boleh tahan setahun...

Tanpa Nama berkata...

... butuila lu cakap, itu lajib lagi manyak magui, itu bilim kasi, tahan 1 tahun loo, mana mole lawan. Itu lajib manyak magui looo, manyak magui loooo.

Tanpa Nama berkata...

Bab bonus, JMPP tak mau demo ka? Klu ada maruah, jgn terima bonus tu. Duit org kafir tu

Tanpa Nama berkata...

tak cukup beli FERRARI lah

wa MAO tambah,
bole tak???????????????

si "Najib Tong Rosak" kedekut, larrrrrrrrrrrrrrrrrr