.

Selasa, 2 Mei 2017

MUKTAMAR HANYA SANDIWARA







APA HAL

TUNGGU

KEPUTUSAN

LAMA DAH ADA

Hubungan dengan PKR: Pas Selangor tunggu keputusan majlis syura ulamak

02 Mei 2017
Pas Selangor akan menunggu keputusan muktamad daripada Majlis Syura Ulamak (MSU) berhubung tahaluf siyasi dengan PKR.

MUKTAMAR

HANYA

SANDIWARA

MUSTAHIL 

AKAN PUTUS

HUBUNGAN

FULUSIKOM

LEBIH KUAT

DARI IMAN

TAK CAYA

TUNNGU & LIHAT


---------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kami putus hubungan dengan pkr untuk pru14 akan datang. Kami tak pernah putus hubungan dengan pkr mahupun dap untuk pru13 dulu. Semua jawatan sedia ada sekarang ini termasuk exco selangor atau apa pun adalah hasil dari hubungan dan kerjasama untuk pru13 dulu. Jadi jawatan itu adalah masakini, dan tidak relevan untuk sebarang review jika alasan untuk review itu cuba bersandar pada keputusan kita untuk putuskan hubungan masadepan. Heh heh heh baekkk tak aku punyer spin kuikuikui

Tanpa Nama berkata...

Tak kan nak biar Iskandar kerja bawa BAS SEKOLAH TAHFIZ

Kasihan lah kat Iskandar

BAS SEKOLAH tuh lebih besar adri Q7 , betul

Tapi warna KUNING tak cantik lah

Kalau HIJAU wokay lah