.

Selasa, 2 Mei 2017

SAMBUNGAN DIALOK SAEKOR LEBAI






SANBUNGAN DAILOK SAEKOR LEBAI
***Sambungan... [2 bulan kemudian] 

Lebai: Hah! Akhirnya! Ok takpe, nenek moyang kita dah pesan biar lambat asal selamat berjaya, hahah! 

Pembantu: Haha, memang berjaya ustad, dari 100 kerusi tu, kita menang semua sekali, kecuali 1 je ustad! 
Lebai: Haa?? Ada 1 kerusi kalah?? Macamana pulak boleh kalah, semua seratus tu sama je, patut keputusan pun semua sama! 

Pembantu: Haaa! Itu pasal la ustad, saya pun terpikir macam tu jugak bila dah sampai nombor 91 tu, saya rasa macam semua sama je takde pun beza, jadi masa nombor 92 tu saya dok pikir pikir, betul ke saya buat, kat mana silap saya sebab takut ustad marah nanti parah saya kena sebat dengan paip getah! Masa saya layan pikir gitu, saya tersilap taip... 

Lebai: Bangang! Benda senang gini pun kamu silap?! 

Pembantu: Sikit je silap dia ustad, saya cuma terlupa nak taip bahagian ciri parti tu, jadi pas, umno dengan bersatu semua kosong tak berisi, saya dah tertekan start terus. Keputusan dia bersatu menang. 
Lebai: Bersatu???!! Bukan on PUTUS HUBUNGAN DENGAN PKR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/1/17








----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Buatla dailog yg Orang2 felda faham tok tok siak masjid faham... Kaki kaki isap ganja dlm pas faham, kaki kaki cekoroi faham.. kaki kaki pil kuda faham,kaki kaki suntot dlm pas paham...Dailog mcm keling mabok todije.. bingai toi