.

Selasa, 2 Mei 2017

SEMUA CABUT LARI








BETULKE

APA TAN SRI

NI ROYAK

ATAU INI

SINGNAL AWAL

PADA GENG

PADA DATUK

PADA TAN SRI

TA TA BAI BAI

UNTUK CABUT


Polis: Operasi khas tangkap ketua gengster tak lama lagi

 | May 2, 2017
Timbalan ketua polis negara berkata, dengan tangkapan itu, kegiatan gengsterism di negara ini diyakini dapat dihapuskan secara drastik tidak lama lagi





IPOH: Polis sudah mengenal pasti ketua kumpulan gengster di seluruh negara yang tangkapan ke atas mereka akan dilakukan menerusi operasi khas tidak lama lagi, kata Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Noor Rashid Ibrahim.
Beliau berkata, dengan tangkapan itu, kegiatan gengsterism di negara ini diyakini dapat dihapuskan secara drastik tidak lama lagi.

PELIK LAGI

HAIRAN

NAK BUAT

TANGKAPAN

TAPI UDAH

BERI TAHU

AWAL AWAL

ADA APA 

SPESIAL KE?

SAJE TANYA

JANGAN MARAH



---------------

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

mcm manalah angsing tu nak tangkap musangking..menyalak yalak saja dia...larilah musangking tu..menyamarlah dia jadi D24...bodoh punya angsing..bagus timbak kasi sasat...budussss...hehehhehe

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah tok lebai bg amaran awal. satu petanda kena bersiap, siap berlari atau siap dgn duit banyak kah kah kah, tok lebai pon bukan main hebat gak, kawan kawan pin ramai jugak le geng geng kepala ketua tu, apa pon ikan busuk dr kepala tok lebai? saje bg tau kot kot terlupa pangkat, pingat tu kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Lamahai lu mao pangsai lgi bunyie2,, lgi mao lantoi sma wa..kepale lenstar lu punya olang,tap2 Molan baye ma wang busat wang busat, tawkey shabu bayat belapa wa Tanya? Latose libu Ooo, cekoroi kowkey wang tatak lu hantam..Chionakai!!Ito freelance modal higik calash menteli kongkek tatak lampak, petaling Setelit lobankga busat kincink liri lo opelasi busat busat pueii!!... lo kincing tatak munyi.. mao pangsai p?Luo munyi2.

Tanpa Nama berkata...

Aku tahu, komen aku confirm tak keluar....aku komen dlm dialek Sarawak....operasi dipolah sebab konon tek takut gengster merebak kat sekolah.....SEKOLAH, tapi samada polis tauk atau buat sik tauk ada YB dan MP Sarawak kepalak samseng, malah dilantik jadi menteri....kamek org sarawak nang tauk sapa tapi mcmne nak molah org BN mun sik BN pun asal pro BN mmg sik kenak tindakan. Mun kepalak samseng dh jadi org perentah.....apa diriso dgn miak sekolah....

Tanpa Nama berkata...

kesan belalai tu geng apa?
kesan janggut tu geng apa?
kesan misai tu geng apa?

kesan SOTONG tu geng apa?
kesan MUNAFIK tu geng apa?
kesan DEDAK tu geng apa?

wa makin CUNT-fius