Rabu, 7 Jun 2017

LU SEMUA TAK FAHAM











BRO

LU SEMUA

TAK FAHAM



Keputusan saya dalam pelaburan ‘tidak masuk akal’ FGV diketepikan, kata Zakaria

CEO Felda Global Ventures Holdings Bhd Zakaria Arshad yang digantung jawatan mendakwa syarikat perladangan itu meneruskan pelaburan yang “tidak masuk akal” walaupun dia membantah, lapor StarBiz hari ini.
Antara lain, dia mendakwa diketepikan dalam keputusan melabur dalam Felda Cambridge Nanosystems Ltd, untuk mengeluarkan nanokarbon.

FGV patut singkir Isa Samad, bukan Zakaria, kata NGO

FELDA Global Ventures Holdings Berhad (FGV) seharusnya menyingkirkan pengerusinya Isa Samad dan bukannya Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Zakaria Arshad, kata Mazlan Aliman.
Pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) itu berkata sejak menjadi pengerusi Felda pada 2011, Isa merupakan beban kepada organisasi itu.



Adakah Isa Samad gali kubur sendiri?

ADAKAH Pengerusi Felda Global Ventures Holdings Berhad (FGV) Isa Samad menggali kuburnya sendiri dengan penggantungan jawatan Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Zakaria Arshad hari ini, soal pemimpin pembangkang.


INI WAYANG

NANTI PADA

2 JULAI HARI 

PENEROKA

NAJIB AKAN

UMUM ISA

AKAN PERGI

GANTI BARU

NAJIB JUAL

SAHAM FGV

PADA INDON

OPS...CUKONG

NAJIB BERI

DEDAK PADA

PENEROKA

NAJIB

DILIHAT HERO

ABIS KESAH

ISA & ZIANA

PRU14  NAJIB

MENANG


-----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Skrip dah tertulis seawal mungkin.Pada Peneroka Felda yg Totok Umbngok akan Berkata Parti Melayu Pembela Peneroka.bersorak lah peneroka tanpa syak wasangka walaupun tau Kampong dah terGadai

Naazar berkata...

Sikit bulan jo laei.....ghamailah yang bakal tobungkang tokangkang monyungkam kodalam YELLOW RIVER HOMESTAY...... bawak nyak-banyak bosoba

Loh CK berkata...

Wow... macam happy ending pula

Tanpa Nama berkata...

Semenjak beberapa hari aku pulang ke felda kerana bercuti.baru hari ini tergerak nak ronda2 keliling felda.pusing2 di ladang alangkah sedihnya bila dilihat ladang yang bersemak samun dan agak tak terurus.pusing2 lagi kulihat banyak prasarana yang dibina sudah tidak terjaga.pusing2 lagi kulihat projek perumahan generasi kedua yang dah terbengkalai macam dah sekian lama.apa kejadahnya semua ini?adakah ini semua angkara mamat itam dan pahlawan bugis?atau ini semua gara2 perempuan puaka @ odobenus rosmarus? Cui bono?