.

Rabu, 7 Jun 2017

SIAPA DIBELAKANG ISA SAMAD






face book


SPRM perlu siasat FGV....
Kenapa tiba tiba CEO FGV diarahkan bercuti.
Adakah
Datuk Zakaria Arshad dikambing hitamkan ?.


Zamry Zam Tektik org2 atasan............

LikeShow more reactions
Reply
1
2 hrs
Scovadilika Scove Babi sebabi babi nya

LikeShow more reactions
Reply2 hrs
Kamarudinrudin Kamarudinrudin Sapa x kenal ts isa abd samad punye dahsyatnye liku2 nye jadi kita fikir2kanlah sama2 bro.

LikeShow more reactions
Reply1 hr
Mohd Nawal Ada yang lurus susah nak munyamun

LikeShow more reactions
Reply
1
1 hr
Mohd Salim Mostan Kesian
Nasib badan
Perlu pembelan

LikeShow more reactions
Reply
1
1 hr
Ridwan Rahim biase la...mcm x tau agenda

LikeShow more reactions
Reply
1
36 mins
Sahrum Hashim biase la nk tutup buku..xlama dh kat atas tu.



---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

peneroka da tua renta. generasi kedua ramai kaki pehoon. ada kisah apa nak jadi ngan LKTP.
BANGUN WARGA LKTP . BETINDAK WAHAI ORANG FELDA buat laporan POLIS . ISA SAMAD perabis rm . lapor SPRM Isa bonsai rompak duit , ADA BERAN ORANG RANCANGAN.

Saiful berkata...

Biaq p la Kat dia...CEO pun dah Kaya..dia pun mesti undi BN..pandai hg la pelepas diri..kami nak tolong pun tak boleh..nasib felda la ..Ni milik peneroka..bkn kami Punya...jgn dok komplen2

Tanpa Nama berkata...

Nanti dok bangkang dok repot nanti ni ayat yang keluar..HARAMJADAH..