.

Rabu, 7 Jun 2017

NO MONEY NO LORRY





NO

Assalamualaikum. Terima kasih kepada respon2 dan nasihat utk saya. Tentu tertanya tanya kan. Kenapa sampai 8 bulan. Kebanyakkan org melayu ni dah disetkan dlm otak dia utk membalas budi. Saya bermula dari tempat tu 5 tahun lepas.


MONEY

Dulu ok. Cuma tak tau kenapa sejak tahun lepas terlalu banyak alasan. Dan alasan yg terbaru pada jumaat lalu membuatkan tak terkata. Dan yg membuat saya tersedar. Mamber lain cakap, kalo ko rasa termakan budi dgn dia org. Ko bagi je la bon**t ko kat dia.


NOLORI

Ok trrima kasih lagi sekali. Dan kenapa sampai bulan 4. Pasal utk bulan 5 aku dah pegang lori dia 2 biji. No money no lori. Hahhha. on 
RAMAI TAK FAHAM
Publish | Delete | Spam
Smart Pomen
on 6/7/17





-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni baru bisnes dgn melayu..korang tak tengok bisnes dgn negara china..korang jgn ingat mudah, senang dibeli dgn yuan ringgit..sori naik lori babi..ramai bisnes2 man di malaysia dah tau perangai china..yg najib g jual malaysia ke china tu ibarat kote ngang diberikan pantat german..najib dan rosmah akan ditekan sehingga jual maysia timbang kati..

Tanpa Nama berkata...

terbaik lah bro, lu memang melayu sejati, tak bayar hutang lu pegang lori.